Lyrics Forum
Tablatures
Links
Feedback
Rock Lyrics Archive at rockmagic.net
Browse artists: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Add to Favorites

The Presidents Of The U.S.A. lyrics

Album: Pure Frosting [1997]

Tracks13
 01  Love Delicatessen
 02  Video Killed The Radio Star
 03  Mobile Home
 04  Japan
 05  Sunshine
 06  Back Porch (live)
 07  Man (Opposable Thumb)
 08  Tiki Lounge God
 09  Teenage Girl
 10  Slip Away
 11  Tremelo Blooz
 12  Cleveland Rocks
 13  Lump (live)
all The Presidents Of The U.S.A. lyrics



Love Delicatessen
I feel lowdown and blue
I didn't have what I wanted
That's when I saw the sign
Outside the place that promised salvation
I gave the waitress my order
She said it'd be just a minute
(I was lookin' at the pies)
You know I was hungry
But not for food
At the love delicatessen
Oh yeah
I'll meet you at the love delicatessen
Oh yeah
Outside the summer sun beat down
On a lusty summer day
Inside the people still had on their shades
They were all in the dark
I heard the bell ring
And my order was up
I could believe the size of the portion
Man my eyes lit up
Here it comes
At the love delicatessen
Oh yeah
I'll meet you at the love delicatessen
Oh yeah
Mmm.. I think I've had my fill
Went to the front counter
To pay the bill
Oh by the way
Give me one of those cherry life savers
And the summer sun beat down
So hard and I was on my way
From the love delicatessen
Love delicatessen
Ill meet you there (x3)
Today
At the love delicatessen
Ok
Ill meet you at the love delicatessen
Oh yeah
Ill meet you at the love delicatessen
Ok
Ill meet you at the love delicatessen
Today
Ill meet you at the love delicatessen
Okback to top
Video Killed The Radio Star
I heard you on my wireless back in '52
I like awake intent on tuning in on you
If I was young it didn't stop you coming through
oh-a-oh
They took the credit for your second symphony
Rewritten by machines on new technology
And now I understand the supernova scene
oh-a-oh
You met the first one
oh-a-oh
I met your children
Video killed the radio star
Video killed the radio star
In my mind and in my car, we can't rewind we've gone too far
And now we meet in an abandoned studio
You hear the playback and it seems so long ago
And I remember, the jingles used to go,
oh-a-oh
You were the first one
oh-a-oh
You were the last one
Video killed the radio star
Video killed the radio star
In my mind and in my car, we can't rewind we've gone too far
Too far!
Alright
Video killed the radio star
Video killed the radio star
In my mind and in my car, we can't rewind we've gone too far
Pictures came and broke your heart
Put all the blame on VCR....ready?
You are... the radio star (x2)
Video killed the radio star (x8)
Video killed that radio star, yes it didback to top
Mobile Home
A tiny turtle in a can
I dig a living room in the sand
Poke a toe through a hole in the floor
(Floor!)
And ramble on some more
(Ramble on!)
Mobile home..... My mobile home
My mobile home
I take easy, small and slow
I hang around 'till its time to blow
I take easy, small and slow
(Slow!)
Shed away to lighten my load
(Lighten the load!)
Mobile home..... My mobile home
My mobile home
Mobile home... Go!
In the road
To some highway Pebble Beach
Alabama's just out of reach (?)
Lessiana temp swamp
(Swamp!)
Montana on a mountain top
(On a mountain top!)
Mobile home..... My mobile home
My mobile home
Mobile home..... My mobile home
I got mobile home
Mobile home..... My mobile homeback to top
Japan
Big shiny jet plane in the sky
Please drop us off as we go by
We're an American band
And everything is rockin' out of control
When we hit Japan
Faxes from the veiwers on tv
Karioke hokey-pokey on the screen
Dig my toes into the Pacific sand
And everything is rockin' out of control
When we hit Japan (x3)
Yeah, 20 tonnes of Sushi-lovin' fun
(Yum yum)
The kiddy line will thank you one by one
(Arigato)
Please come out to see us when we land
And everything is rockin' out of control
When we hit Japan (x25)
Yeah, hi ya!
Wo-wo-ho-wo-wo-ho-ho-hoback to top
Sunshine
You're the one.. you're the sunshine (x2)
Every time I see you (x2)
Every time
You're the one.. you're the sunshine (x2)
Ooh.....
And I want to be near you
And I want to be where you are
You're a steak and I spear you
You sell beers and a sparkle star
Nestled between a worm and rock
Snuggle it down for sleep time
Long lazy afternoon spent shearing poodles in the park
You're the one.. you're the sunshine (x2)
Every time I see you (x2)
Every time
You're the one.. you're the sunshine (x2)
Ooh.....
And I want to be near you
And I let you to dance on my feet
If I squint I can hear you
Playing all day long in the street
I look for your racecar
Out on the highway
Then you go zooming by me
In your special zooming lane
You're the one.. you're the sunshine (x2)
Every time I see you (x2)
Every time
You're the one.. you're the sunshine (x2)
Ooh.....
You're the oneback to top
Back Porch (live)
Yeah!
Drum solo.. drum solo!
Phil Rott!
Ladies and gentlemen.. Mr Phil Rott
Alright here's a song that we actually know
And we actually made it up
So I hope you actually enjoy it
and it goes actually like this
Happy with no teeth, happy here in hibernation
Slurpin' on a peach, starin' at the situation
Kitty at my foot, meowin' out a conversation
Rockin' back 'n' forth, that's my only destination
Old man on the back porch, old man on the back porch
Old man on the back porch, and that old man is me
Old man on the back porch, old man on the back porch
Old man on the back porch, and that.....
Meeeeeeeee-ow, wow, wow, wow
Got a two-string on my lap, total subsonic vacation
Got chicken on the drums, poundin' out a perfect prescription
Got twenty little worms, all plug into amplification
Got fifteen hundred bass drum luggin' bug-eyed monkeys
All arriving at the station
Old man on the back porch, old man on the back porch
Old man on the back porch, and that old man is me
Old man on the back porch, old man on the back porch
Old man on the back porch, and that.....
Me me meeeee-ow whoa, whoa, whoa
I'm old.. I'm an old man
I took all my money
And I bought myself a little shacky-condominium outside of Syndey, Australia
I decided to retire here in Asustralia
Because it's so gosh-damn beatuiful
I love it so tenderly
So much it's just home
Oh so out for underneath the trees
Come a bunch of little chickies
And the buckets and the monkeys
With the one-string, no-string string, two-string guitars
"Hey Chris wanna jam?"
Sure, why not!
But I'm an old man on the back porch, old man on the back porch
Old man on the back porch, and that old man is me
Old man on the back porch, old man on the back porch
Old man on the back porch, and that.....back to top
Man (Opposable Thumb)
I'm being hassled by the man
The man
The man
The man
Man
Crush a killer with a thigh bone
Man
You call the cable, make a cozy home
Man
You need a rock 'n' roll singer
Man
You gotta thumb and a finger.....
You got aposable thumb
Aposable thumb
Aposable thumb
I got one!
Aposable thumb
Aposable thumb
Aposable thumb
(Check it out!)
I got one!
Yeah! 1973!
Post '76, Ahhhhhhhh!
One time a was a
Man
Crush a killer with a rock
Man
Ten millon years until you talk
Man
Are you a cruncher and a moner?
Man
All you can manage is a boner....

You got aposable thumb
Aposable thumb
Aposable thumb
Well, I got one!
Aposable thumb
Aposable thumb
Aposable thumb
I got one!
Alright...yeah, arh!.. arrrrhhh!
Man
You gotta learn to drive a big rig
Man
You lose your hair, you wear a tiny wig
Man
You got something against me
Man
You're gonna have to try and kill me
If you wanna be a man
If you wanna be a man
If you wanna be a man
If you wanna be a man
You gotta wanna be a man
You gotta wanna be a man
You gotta wanna be a man
You gotta wanna be a man
I got one of those opposable thumbs....back to top
Tiki Lounge God
I had a girl and she did me wrong
I didn't let that kind of shit go on too long
Split the clouds and divided the sea
Showed the evil girl how nasty the tiki god could be
She didn't call no more nor bother me
My little tiki god make sure I'd live in peace
One day I read they found a body in the river
Tiki God, make me shake, make me shiver
I got a Tiki God... saves me... I got a Tiki God
When Bobby Brady found the idol in the rubble
Had no idea it would cause so much trouble
When Greg tried to throw it back in the ocean
There was a rumble, an awful commotion
Don't ask me how, but the tiki found Bobby
He thought the idol was some Hawaiian hobby
Turned out the god was mean and vicious
Didn't respond to Bobby's 3 wishes
He had a Tiki God... saves him... he had a Tiki God
So when you're caught up in an evil plot
Your life's in danger and you can hear the shots
Your head is spinning and you're fading fast
How long do you think the kind of fun can last
Your luck will change with a simple motion
I found my idol in a bottle on the ocean
Splits the clouds and divides the sea
And shows those evil guys how nasty those tiki gods can be
You got a Tiki God... saves you... You got a Tiki Godback to top
Teenage Girl
They took a hot-rod motor and they put it in her heart
It's a dream location but she's tearing it apart
Tounge-tied and twelve
Staring up at perfect pearls
He's 13, she's 13
She's a teenage girl
Teenage girl (x5)
Skin the surface like a Mach 5 flower
Fibreglass shakin' and it shatters from the power
It's crush and blow
When the engine overflows
That motor's pride
Just say goodbye to Water World
Teenage girl (x5)

Tounge-tied and twelve
Staring up at perfect pearls
He's 13, she's 13
He's 13 teenage girl
He's 13, she's 13 (x2)
Teenage girl
(repeat 4 times)back to top
Slip Away
I had a girl
Yeah.. "had" is the word
I tried to hold on
But it was pretty absurd
She said she loved me
And I said I loved her too
But we weren't having any fun
So what could I do
I let her slip away...
Away....
I let her slip away...
Away...
I had a car
Yeah.. the colour was blue
It kept breaking down
So what could I do
I put an ad in the papaer
You know I called it a steal
Then this guy came to see it
And we struck up a deal
I let it slip away...
Away....
I let her slip away...
Away...
I had a thought
You know I thought it a lot
I thought I was smart
And I now I know that I'm not
I let it slip away...
Away....
I let her slip away...
Away...
(repeat 2 times)back to top
Tremelo Blooz
Tremelo blooz, ain't got nothin' to loose
Ain't got nothin' but those tumblin', mumbling blooz
Brains came out first when I was born
I bent down to catch a rose and I caught a thorn
Hey Miss Monkey, how d'ya get so blue?
Monkey looked up with her teary eyes and said
I've been missin' you....
She got those tremelo blooz, ain't got nothin' to loose
Ain't got nothin' but those tumblin', mumbling blooz
Hello Chickey you've been packed away
For nine months and a cold December day
Your yellow body's crumpled and covered with doo
Here's a microphone, Chickey sing whatever you choose...
Chickey got those tremelo blooz, ain't got nothin' to loose
He ain't got nothin' but those tumblin', mumbling blooz
My friend Froggie, collapsed back stage
Face down in a pile of cocaine
The rocker doctor said he had the flu
But Froggie felt it deep inside
He knew exactly what he had to do...
He sing those tremelo blooz, he ain't got nothin' to loose
He ain't got nothin' but those tumblin', mumbling bloozback to top
Cleveland Rocks
Hey..
3,4! (x4)
Ahhhhhh...
All this energy callin' me
Back where it comes from
It's such a crude attitude
It's back where it belongs
All the little kids growing up on the skids
Go "Cleveland rocks!", "Cleveland rocks!"
Jumpin' Jene Jene and Movin' James Dean
Go "Cleveland rocks!", "Cleveland rocks!"
"Cleveland rocks!", "Cleveland rocks!"
"Cleveland rocks!", "Cleveland rocks!"
"Cleveland rocks!", "Cleveland rocks!"
Mamma knows but she don't care
She's got her worries too
Seven kids and a phoneo player
And the rent is due
All the little chicks with their chrimson lips
Go "Cleveland rocks!", "Cleveland rocks!"
Livin' in sin with a safety pin
Go "Cleveland rocks!", "Cleveland rocks!"
"Cleveland rocks!", "Cleveland rocks!"
"Cleveland rocks!", "Cleveland rocks!"
"Cleveland rocks!", "Cleveland rocks!"
I've got some records from World War II
I play 'em just like me grandad do
He was a rocker and I am too
Go "Cleeeveland rocks!"
"Yeah Cleeeveland rocks!"
Cleveland rocks!, Cleveland rocks! (x9 1/2)
OHIO!!!!back to top
Lump (live)
Hello everybody
Alright!
How.. ooh.. How's it goin'?
So they tell me that everybody down on the floor bought
Our CD to get down on the floor
Thanks very much for buying the CD
Give yourselves a big round of applause
Shame on you people up there
Alright
Here's rock song
Lump sat alone in a boggy marsh
Totally motionless except for her heart
Mud flowed up into Lump's pyjamas
She totally confused all the passing piranhas
She's Lump, she's Lump
She's in my head
She's Lump, she's Lump, she's Lump
She might be dead
Lump lingered last in line for brains,
And the ones she got were sort of rotten and insane
Small thing's so sad that birds could land
Is Lump fast asleep or rockin' out with the band?
She's Lump, she's Lump
She's in my head
She's Lump, she's Lump, she's Lump
She might be dead
Lump was limp and lonely and needed a shove
Lump slipped on a kiss and tumbled into love
She spent her twenties between the sheets
Life limped along at subsonic speeds
She's Lump, she's Lump
She's in my head
She's Lump, she's Lump, she's Lump
I do beliveve that she's dead
(Dead as a doornail)
Is this Lump out of my head, I think so
Is this Lump out of my head, I think so, yeah
Is this Lump out of my head, I think so
And that's all I have to say about thatback to top
Search lyrics archive:



All lyrics are property and copyright of their respective owners and are provided for educational purposes only. Rockmagic.net is a not-for-profit project. All advertising proceeds are used to maintain its servers.
Terms Of Use / Copyright Policy